Thursday, October 21, 2010

KJ mengakui Melayu berpecah, oleh itu ...

KJ menyatakan bahawa hanya ada 70 kerusi majoriti Melayu, dan orang Melayu pula berpecah hingga ke takat 50:50, oleh itu dia mahu mendapatkan sokongan pengundi Cina dan India.

1. Lembiknya orang  ini. Inilah orang yang hanya tahu berfikir menggunakan otak, tapi tidak ada jiwa.

2. Kenapa dia tidak berusaha untuk menyatupadukan semula Melayu ? Apakah beliau fikir orang Melayu tidak boleh nak bersatu semula ?

3. Apakah dia fikir dia mahu dapatkan undi bukan Melayu 100 % ? Tidakkah dia sedar bahawa orang Melayu akan hanya diperalatkan oleh orang Cina/India.

4. Dalam usaha mendapatkan undi Cina, mengapa dia menyuruh orang Melayu memberi hak-hak pada orang Cina/India ? Mengapa dia tidak pula menyuruh orang Cina/India supaya menerima hak-hak orang Melayu ? Mamak bangang.

5. Orang Cina/India pun nampak berpecah juga, tapi tidak pula pemimpin Cina mengaku bahawa orang Cina/India berpecah lalu berusaha untuk menarik undi Melayu.

6. Dalam usaha mendapatkan undi Cina, adakah tidak nanti akan kehilangan undi Melayu pula ? oh, sebab itu dia memujuk Melayu supaya menerima orang Cina. Orang Melayu yang digadaikannya.

No comments:

Post a Comment

Comments will be moderated.